#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Correction: Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy


Autoři:
Vyšlo v časopise: PLoS ONE 14(11)
Kategorie: Correction
doi: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0225719


Zdroje

1. Donnelly S, Dean S, Razavy S, Levett-Jones T (2019) Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy. PLoS ONE 14(10): e0215795. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0215795 31661491


Článek vyšel v časopise

PLOS One


2019 Číslo 11
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

Svět praktické medicíny 1/2024 (znalostní test z časopisu)
nový kurz

Koncepce osteologické péče pro gynekology a praktické lékaře
Autoři: MUDr. František Šenk

Sekvenční léčba schizofrenie
Autoři: MUDr. Jana Hořínková

Hypertenze a hypercholesterolémie – synergický efekt léčby
Autoři: prof. MUDr. Hana Rosolová, DrSc.

Význam metforminu pro „udržitelnou“ terapii diabetu
Autoři: prof. MUDr. Milan Kvapil, CSc., MBA

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#