#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Correction: Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy


Autoři:
Vyšlo v časopise: PLoS ONE 14(11)
Kategorie: Correction
doi: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0225719


Zdroje

1. Donnelly S, Dean S, Razavy S, Levett-Jones T (2019) Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy. PLoS ONE 14(10): e0215795. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0215795 31661491


Článek vyšel v časopise

PLOS One


2019 Číslo 11
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

BONE ACADEMY 2025
nový kurz
Autoři: prof. MUDr. Pavel Horák, CSc., doc. MUDr. Ludmila Brunerová, Ph.D, doc. MUDr. Václav Vyskočil, Ph.D., prim. MUDr. Richard Pikner, Ph.D., MUDr. Olga Růžičková, MUDr. Jan Rosa, prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., Dr.h.c.

Cesta pacienta nejen s SMA do nervosvalového centra
Autoři: MUDr. Jana Junkerová, MUDr. Lenka Juříková

Svět praktické medicíny 2/2025 (znalostní test z časopisu)

Eozinofilní zánět a remodelace
Autoři: MUDr. Lucie Heribanová

Hypertrofická kardiomyopatie: Moderní přístupy v diagnostice a léčbě
Autoři: doc. MUDr. David Zemánek, Ph.D., MUDr. Anna Chaloupka, Ph.D.

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#