Virtuální čekárna

Vážená paní kolegyně, vážený pane kolego,

i v této nelehké době na Vás myslíme a hledáme způsoby jak vám pomoci. Ve spolupráci s online medicínskou poradnou uLékaře.cz jsme proto připravili pro praktické lékaře pro dospělé a praktické lékaře pro děti a dorost inovativní, bezpečný a jednoduchý nástroj pro poskytování distanční zdravotní péče – Virtuální čekárnu.

Virtuální čekárna je místo, kde propojíme praktické lékaře s jejich registrovanými pacienty, aby mohli řešit odkudkoliv a kdykoliv jakýkoliv zdravotní problém. Virtuální čekárna Vám nejen pomůže
s organizací chodu ordinace, ale také zvýší i její efektivitu, což může v důsledku znamenat i vyšší zisky, ale především více času na pacienty.

Virtuální čekárna funguje online, k přístupu k ní není potřeba instalovat žádný software, je jednoduše dostupná z mobilu nebo počítače, a navíc je v této době díky našim partnerům pro lékaře ZDARMA!

Neváhejte a zapojte se do Virtuální čekárny i Vy!

Jak se do Virtuální čekárny zapojit

Jste-li praktický lékař či praktický lékař pro děti a dorost, zaregistrujte se jednoduše ve dvou krocích:
 

  1. Pokud již máte účet na webu proLékaře.cz, přihlaste se svým emailem a heslem, abychom mohli ověřit vaši totožnost. Pokud registraci na proLékaře.cz ještě nemáte, a chcete se do Virtuální čekárny zapojit, nejprve se zaregistrujte.
  2. Následně vyplňte registrační formulář do VČ. Po jeho vyplnění od nás dostanete e-mailem instrukce jak postupovat dále. Tím je vaše registrace u konce.


Od 1. 6. 2020, kdy službu spustíme naplno, Vás Vaši pacienti naleznou v nabídce zapojených lékařů a Vaše distanční konzultační služby mohou začít.

Jaké výhody Virtuální čekárna přináší?

Výhod, které Virtuální čekárna registrovaným lékařům přináší, je řada. Těmi hlavními však jsou:

Lepší organizace chodu ordinace

  • Odbavujeme pro Vás pacienty 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a Vy sami se rozhodnete, kdy se chcete jejich požadavkům věnovat. Díky jednoduchému a efektivnímu způsobu komunikace můžete pacienta vést snáze k prevenci či ho zvát k potřebným pravidelným vyšetřením.

Vyšší efektivita práce

  • Sníží se počet pacientů, kteří kvůli dotazům telefonují do ordinace, nebo dokonce chodí osobně, a ušetřený čas můžete věnovat jiným činnostem či pacientům.

Finanční výhody

  • Vyšší efektivita s sebou přináší i vyšší zisky. Virtuální čekárna vytváří prostor pro finanční výhody v úhradách pojišťoven, jako jsou například vyšší kapitační platby za vyšší počet registrovaných pacientů nebo bonifikace za objednávkový systém. Mimo to otevírá cestu pro navýšení bonifikace za dosažení minimálního počtu preventivních prohlídek nebo preventivních kontrol chronicky nemocných pacientů.

Časová flexibilita

  • Distanční přístup umožňuje odbavit dotazy pacientů odkudkoliv a kdykoliv dle Vašich možností. Časovou úsporu zajistí i možnost využít předem připravené odpovědi, které dostanete od kolegů z uLékaře.cz.

Vždy ve spojení se svým pacientem

  • Pacienti stále častěji vyhledávají přístup k lékařské péči přes portál uLékaře.cz. Proto ať už se rozhodnete využít naši Virtuální čekárnu nebo ne, nabízíme Vám možnost vytvořit si u nás medailonek své ordinace se základními informacemi pro vaše pacienty. V jednoduchosti je síla, proto zde také můžete kdykoliv a snadno zveřejnit jakékoliv sdělení, které chcete, aby Vaši pacienti před návštěvou ordinace znali. Nejen v době pandemie se to ukazuje jako obzvláště užitečné.

Jak Virtuální čekárna funguje?

Každý praktický lékař registrovaný do Virtuální čekárny (VČ) získává distanční přístup ke svým pacientům, kteří do Virtuální čekárny přicházejí. Postup je následující:
 

  1. Pacient si v online prostředí VČ jednoduše vybere a označí svého praktického lékaře, který je do VČ zapojený.
  2. Pacient vyplní dotazník o infekčnosti a v krátkosti popíše svůj zdravotní problém.
  3. Příchozí požadavky pacientů roztřídí a posoudí služba uLékaře.cz a jeden z jejích 300 lékařů, kteří ve službě odpovídají, připraví pro ošetřujícího lékaře návrh odpovědi.
  4. Ošetřující praktický lékař zapojený do VČ obdrží následně e-mailem na adresu, kterou je registrovaný na webové stránky proLékaře.cz, upozornění, že má ve Virtuální čekárně dotaz od pacienta. 
  5. Lékař se sám rozhodne, kdy se bude dotazům pacientů ve VČ věnovat v závislosti na svých časových možnostech. Při jejich vyřizování se také podle vlastního uvážení rozhodne, zda využije již připravenou odpověď od kolegy z uLékaře.cz, doplní ji, nebo napíše novou, případně zda si pacienta pozve k návštěvě.


Celá komunikace v prostředí Virtuální čekárny probíhá přísně zabezpečeně. Lékařova komunikace s pacientem se navíc ukládá do jeho profilu, takže se k ní může kdykoliv vrátit.

Kontakt

Stále si nejste jisti, jak Virtuální čekárna funguje? Máte nějaký dotaz či nápad na zlepšení?

Všechny je uvítáme na e-mailové adrese virtualni.cekarna@prolekare.cz nebo na čísle 725 441 263.

Podpořili nás
Logo ČLS Logo MZČR

Děkujeme partnerům
Logo České Spořitelny

Kurzy Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Nemáte účet?  Registrujte se

Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

VIRTUÁLNÍ ČEKÁRNA ČR Jste praktický lékař nebo pediatr? Zapojte se! Jste praktik nebo pediatr? Zapojte se!

×