ŘEŠENÍ STÍŽNOSTI PACIENTA – KAZUISTIKA(pracovní název Tatranka)


Case Study – Solution of a Patient’s Complaint (Working name Tatranka)

The case study presents the solution of a patient’s complaint to a diabetologist.We clarified the substance of theconflict between the patient and diabetologist by the assessment of medical records, we played the role ofa conciliation judge and resolved the complaint.The patient was informed about his duties by the health insuranceoffice.

Key words:
a patient’s complaint – assessment of health records


Autoři: B. Hopfingerová
Působiště autorů: OP VZP hl. m. Prahy
Vyšlo v časopise: Listy rev. Lék., , 2003, č. 3, s. 0
Kategorie: Články

Souhrn

Kazuistika ukazuje řešení stížnosti pacienta na diabetologa. Šetřením ve zdravotní dokumentaci jsme objasnilipodstatu konfliktu mezi pacientem a diabetologem, sehráli jsme roli smírčího soudce a tím stížnost vyřešili.Pacient byl zdravotní pojišťovnou upozorněn na své povinnosti.

Klíčová slova:
stížnost pacienta – šetření ve zdravotní dokumentaci

Plné znění tohoto článku není v digitalizované podobě.
V případě zájmu kontaktujte NTO ČLS JEP, které vám může poskytnout sken časopisu.

Štítky
Posudkové lékařství Pracovní lékařství
Kurzy Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Nemáte účet?  Registrujte se

Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se